piątek, 23 grudnia 2011

Małymi kroczkami

Małymi kroczkami do celu... To jest właśnie najlepsze co człowiek może zrobić. Nic nie pospieszając, pracując w tempie psa. Wykorzystując maksymalnie każdy dzień. Dziwne jak długo zajmuje pojęcie tak prostej rzeczy, dziwne i przerażające.

Pracujemy sobie z młodym codziennie wykańczając się wzajemnie psychicznie i fizycznie. Bardzo lubię tą naszą wzajemną mordęgę. Myślę sobie, że nie ma nic piękniejszego niż dobrze dobrana para pies-człowiek. Skupieni razem na swym zadaniu, zdający się przewidywać swoje ruchy, czytać sobie w myślach. Do takiej magii chcę dążyć, takie właśnie porozumienie chcę osiągnąć i jesteśmy chyba na dobrej drodze do sukcesu. MY, ja i moje kochane pracusiowe rude dające z siebie 200%.

5 komentarzy:

  1. Na Twoim (przepraszam, Waszym) blogu, jestem pierwszy raz. Jednak wydaje mi się, że "zostanę" tutaj na dłużej.

    Pierwsze co mnie uderzyło, oczywiście pozytywnie, to przyciągający wzrok, świetnie wykonany szablon. :) Gratuluję! Ja nigdy nie mogę swojego zrobić tak, żeby się komukolwiek podobał. :)

    Po drugie spodobało mi się zdanie w powyższym wpisie, mówiące,, że jesteście "skupieni razem na swym zadaniu, zdający się przewidywać swoje ruchy, czytać sobie w myślach". Pięknie to ujęłaś, po za tym bardzo fajnie, że się dogadujecie i dobrze rozumiecie. Może to i brzmi dziwnie, ale podziwiam takie duety. Głównie chyba dlatego, że ja chcę pracować szybciej, niż stać na to mojego psa.

    Pozdrawiam, i życzę kolejnych sukcesów w dalszym rozwoju. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielki dzięki, nie spodziewałam się tak ciepłych słów. Oczywiście zapraszam częściej ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubustwiam rude psy! Nie znam lepszego umaszczenia od rudego, ono jest takie niepowtarzalne. Wrzuć proszę kilka zdjęć jak "rudy" łapię frisbee :)
    Moim zdaniem dajecie z siebie, nie 200% tylko jeszcze więcej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się zastanawiam czy gdzieś was przypadkiem we Wrocławiu nie widziałam, Skiper ma bardzo charakterystyczną maść.
    Powodzenia w treningach ! Zmęczony pies to szczęśliwy wlaściciel ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia życzę i dalszych sukcesów w szkoleniu i sportach.

    OdpowiedzUsuń